feliciagranlund

Alla inlägg under februari 2012

Av Felicia Granlund - 28 februari 2012 16:16

Har bestämt mig för att försöka få bilderna bättre här på bloggen, så från & med nu ska jag mest ladda upp bilder jag tagit själv och inte sånt på one direction and stuff (fast dom e bäst men haha..) och så, har märkt att jag själv tycker mer om att läsa bloggar med bättre bilder :)  sen ska jag försöka skärpa mig med uppdateringen också (nej jag har inte alls sagt det förut) , ska helt enkelt försöka bli bättre här på bloggen haha. får se hur det går..


 

Av Felicia Granlund - 27 februari 2012 18:51

sökte för ett tag sen till en foto kurs på Vasabladet, ca 20 sökte, 6 slapp in och jag är en av dem! känns lite overkligt eftersom att jag inte tycker jag är så bra på att fota ;) iaf så var första dagen idag och de va riktit rolit! vi har inte fått fota nåt ännu men om jag förstod det rätt så skulle vi få göra det imorgon :)

då kursen slutade gick jag runt med Jenny en stund på stan, men hade inga pengar med så kom hem med lika lite som jag hade med mig dit. men ja va ju och shoppade med Bettan i lördas och då fick ja hem många fina , kan säkert visa upp dem senare!


och vacker är hon :)

Av Felicia Granlund - 24 februari 2012 20:34

fina lilla älskade du. du har det bra nu, du mår bra nu, jag vet det.
sov gott, jag saknar dig!

Av Felicia Granlund - 23 februari 2012 15:39

sista prao dagen idag för min del, begravning imorgon så är ledig då. fast jag inte alls är intresserad av jobbet har det varit helt ok. just nu hinner jag inte skriva desto mera eftersom att jag måste göra mig klar för skolmusikkåren. vi hörs senare! puss


 

Av Felicia Granlund - 20 februari 2012 20:30

Första dagen på prao avklarad. någon dag efter att lappen skulle vara inlämnad till skolan med praoplats visste jag ännu inte var jag skulle vara så jag är nu med mamma i hennes jobb. hon jobbar med att åka runt till äldre folk och hjälpa dem med olika saker, och i brist på annat följer jag alltså med. är inte alls intresserad av såntdär, men måste man så måste man, och det går faktist helt bra ändå :)

hela veckan fortsätter på samma sätt förutom fredag. vet inte hur mycket jag uppdaterar, har inte så mycket att skriva om ;) men hörs väl då vi hörs!


finisar

Presentation


Hej på er! Mitt namn är Felicia och jag är finlandssvensk, jag bor alltså i Finland. mina intressen är fotografering, mode och skönhet. kompisarna är mitt liv, så egentligen är jag en helt vanlig tonårs tjej, fråga på bara och ge kritik! Enjoy.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Blogresponse

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards