feliciagranlund

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Felicia Granlund - 17 januari 2012 14:17

Här sitter jag igen framför datorn efter ännu en dag i Ilmajoki skolan. ikväll släpper Alina, min värd, av mig vid Linettes "familj" där jag är medan Alina är på innebandy träning igen. Dit kommer antagligen också några andra som är här från Närpes :) imorgon åker vi på bio med några från Ilmajoki + Linette och på torsdag far vi till Seinäjoki för shopping, sen på fredag åker vi hem igen.. tråkigt att tänka på för det här är faktist roligare än förväntat :D  nåjaa, har fortfarande några dagar kvar och det är super ^^

fick lov att bli en arkivbild eftersom att inläggen blir så tomma och tråkiga annars.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Mitt namn är Felicia och jag är finlandssvensk, jag bor alltså i Finland. mina intressen är fotografering, mode och skönhet. kompisarna är mitt liv, så egentligen är jag en helt vanlig tonårs tjej, fråga på bara och ge kritik! Enjoy.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Blogresponse

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards