feliciagranlund

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Felicia Granlund - 23 januari 2012 16:29

Redan första lektionen idag gick vi värdar för att möta upp Ilmajoki eleverna som bor här nu i en vecka framåt. stod en bra stund med Sabina vid simhallen och väntade innan de dök upp, lämnade deras väskor i lärarrummet och tog dem sedan på en liten rundtur genom skolan. Jag och Attiina gick sedan vidare på matte och fortsatte skoldagen. Sen vi kom hem har vi inte gjort någonting, men imorgon är det sektions övning med flöjterna & oboe, planerar en shoppingdag i Vasa på onsdag med Linette och Attiina och på torsdag är det orkesterövning. på fredag åker hon hem. hoppas veckan blir skoj :)


  

de flesta bilderna jag laddar upp på bloggen nu är inte nytagna eftersom jag inte har tagit bilder på jätte länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Mitt namn är Felicia och jag är finlandssvensk, jag bor alltså i Finland. mina intressen är fotografering, mode och skönhet. kompisarna är mitt liv, så egentligen är jag en helt vanlig tonårs tjej, fråga på bara och ge kritik! Enjoy.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Blogresponse

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards