feliciagranlund

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Felicia Granlund - 28 januari 2012 16:30

Yepp nu har även jag skaffat blogresponse! så börja fråga på bara :)

får inte frågerutan insatt i ett inlägg? men den finns ju i alla fall i menyn!

Av Felicia Granlund - 28 januari 2012 15:38

har egentligen inte varit på datorn alls på ungefär 4-5 dagar, där fick ni orsaken till den usla uppdateringen. Har i alla fall haft en utbytesstudent här som sagt, helt ok. på onsdag åkte vi på shopping med Linette till Vasa, åt god mat på Rosso och shoppade endast en topp. på torsdag for vi, Julina, Serena och Serenas utbyteselev på pizza, sen vidare till cafét och sen skjutsade Julinas pappa Attiina och mig till simhallen där det var skolmusikkårsövning. hon åkte hem igår på morgonen så nu får jag entligen tid för mig själv igen! fick en impuls-idé igår så åkte till Jenny direkt efter skolan. åkte ut i Näsby med bland annat Miranda och sen vidare till Jesper där lite olika människor fanns, såv hos Becca och for direkt därifrån till Vasa där jag sitter nu hos pappa som jag inte träffat på jätte jätte länge. lite kort det som hänt under tiden min blogg barit död. men nu har jag min comeback :)  har inga bilder på den här datorn, så får bli en annan super-vacker-jag-älskar-honom-bild istället ^^


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Mitt namn är Felicia och jag är finlandssvensk, jag bor alltså i Finland. mina intressen är fotografering, mode och skönhet. kompisarna är mitt liv, så egentligen är jag en helt vanlig tonårs tjej, fråga på bara och ge kritik! Enjoy.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Blogresponse

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards